h1

Bok Yrke: Lärare

22 maj 2011

Nu ligger min kommande bok ute på bokkedjorna på nätet. Givetvis ser jag fram emot att den kommer ut. Jag berättar om mina erfarenheter som lärare från Jordbromalmsskolan, med många elevexempel och elevhistorier. Men också en hel del av den metodik som jag framgångsrikt använt mig av, Seminarieundervisning. Självklart blir det i vanlig ordning en hel del kängor också, som sig bör när jag ger mig ut i debatten. Så klart välförtjänta kängor! Manus är klart, alla fotnoter och bilagor är klara. Redaktören fixar det sista innan boken går till tryck och ska vara klar i augusti! Spännande!

Yrke: Lärare (kartonnage)

11 kommentarer

  1. Spännande!


  2. Det ska bli intressant att läsa.


  3. Kul Johan. Och grattis.


    • Tack Helena!


  4. Ser fram emot att läsa din bok!


  5. Låter som en intressant bok. Kul, den ser jag fram emot att läsa.


    • Spännande att du tycker det är kul!


  6. Vi får hoppas att det blir en kioskvältare i skolkretsar.


    • Hoppas kan man ju alltid göra!


  7. Vad kul! Vad duktig du är! Ser fram emot ett signerat ex.


    • Tack Karin!



Kommentera

