h1

Gott Nytt år!

31 december 2014

Jag vill önska alla läsare ett riktigt Gott Nytt år!

Unknown

Redan tidigt nästa år kommer jag publicera en del blogginlägg som jag lovar kommer sätta fart på debatten. Texten är redan färdigskriven och väntar bara på publicering.

images

Jag lovar att jag kommer fortsätta vara den pitbull som en känd professor kallade mig. Dock inte i någons ledband. Tack alla ni som varit med och diskuterat och jag hoppas att det fortsätter även 2015.

Allt gott! // Johan

7 kommentarer

  1. Gott Nytt År Johan!


  2. Gott Nytt År, och från i morgon God fortsättning!
    /Pär


  3. Go for it! 2015 kan bara bli (ännu) bättre!


  4. Kan bara instämma med föregående talare, Gott Nytt År!

    Du är viktig för debatten, och framtiden för svensk skola, och, i förlängningen Sverige som helhet, och jag hoppas du kommer fortsätta att ha kraften och orken att fortsätta så!

    Jag tar av hatten, lyfter ett glas (med många bubblor), och skickar en lyckönskning i riktning Stockholm…

    /NM


    • Tack Nicklas och Sören,
      Jag måste passa på att tacka er och alla andra som är med och bidrar till diskussionen. Många gånger har ni kommit in med både kloka ord, egna erfarenheter och argument som både för debatten vidare och slår hål på argument. Det tackar jag väldigt mycket för.

      I höst har jag haft det jobbigt, inte av privata skäl eller så, utan att det har varit mycket att göra. Nu är det lite lugnare och jag kommer fortsätta blogga med oförminskad styrka. Har 5-6 blogginlägg liggande som är mer eller mindre färdigskrivna, så det blir nog liv i lådan framöver också. Allt gott! // Johan


      • Då får vi hoppas att du kan vara mer aktiv i trådarna också 🙂


      • Ska försöka Monika



Kommentera

